Ідэальны супрацоўнік: робат-консьерж

Апублікавана 08:00  13-Красавiка-2016
ЗША

Як зрабіць так, каб супрацоўнік гатэля ня пазяхаў падчас начной змены, не стамляўся ад працы і заўсёды быў выключна ветлівы? Наняць у штат робата!
З гэтай мэтай гасцінічная кампанія Hilton Worldwide разам з IBM стварылі першага ў сусветнай практыцы робата з функцыямі Консьерж. Робат сканструяваны на базе штучнага інтэлекту і зможа саманавучальным ў працэсе зносін з гасцямі, паведамляе партал tonkosti.ru.
Робат-консьерж атрымаў імя Коні - у гонар Конрада Гілтан, заснавальніка гасцінічнай сеткі.
Робата навучаць «па-чалавечы» абслугоўваць гасцей, а таксама распавядаць ім пра паслугі гатэля і аб асноўных славутасцях. Зараз новы консьерж праходзіць «выпрабавальны тэрмін» ў гасцініцы Hilton McLean, працуючы разам з іншымі супрацоўнікамі.

Онлайн кансультацыя спецыяліста
Добры дзень.

Буду рада адказаць на Вашы пытанні.

Наталля Масальская +37529 777-48-48

Калі ласка, представьтесь

Імя



=) :-) o.O :happy :blush :laugh :sad :nod
Добавить файл